Rådgivning fra start til slut

Hos Tachografservice A/S lægger vi stor vægt på at give jer den bedste rådgivning, så I er fortrolige med og føler jer sikre på overholdelse af de (til tider) komplicerede regler omkring køre- og hviletider. Vi hjælper jer fra start til slut.

Vores rådgivning omfatter blandt andet alt inden for aflæsning af fartskrivere – fra håndtering af tachografens funktioner over opsamling af data til gennemgang af rapporter og udlevering af data ved indkaldelse til virksomhedskontrol.

Løbende support

Som kunde hos Tachografservice har man en lang række fordele og services, som man kan gøre brug af.

Vi har en kundeservice, som varetager alle jeres spørgsmål angående køre-hviletidsregler, indlæsning af data, kørselsbøger, overtrædelses-rapporter og meget andet.

Derudover har vi internt en række IT-eksperter, der står klar, hvis I får brug for support til jeres hardware, PC, tachograf eller har problemer med udlæsning af data.
Vi er på opgaven sammen med jer, indtil den er løst!

Indkaldt til virksomhedskontrol?

Hvis myndighederne indkalder jer til virksomheds-kontrol,  kan det være et stort arbejde at samle al den nødvendige dokumentation og data fra tachografer og førerkort.

Tachografservice A/S sørger for at opbevare alle data både sikkert og korrekt, så I ikke skal bekymre jer.

Når I bliver indkaldt til kontrol, sørger vi for, at jeres data og dokumentation bliver samlet og sendt til myndighederne.
Denne service koster ikke yderligere, og følger gratis med I jeres abonnement hos os.

Spørgsmål om køre- og hviletidsbestemmelser?

Køre- hviletids-bestemmelserne kan være vanskelige at følge og forstå.
Med vores grafiske rapporter og overtrædelses-rapporter, som I modtager efter indlæsning, får I et overskueligt overblik over jeres kørsel.
Her vil det fremgå tydeligt, om I overholder køre-hviletidsreglerne eller ej.
Såfremt I har spørgsmål til køre-hviletid og/eller rapporterne, er I altid velkomne til at ringe til os.

Vi har stor viden og erfaring med køre- og hviletids-bestemmelserne, og er altid kun ét opkald væk.

Har I styr på sikkerhedsrådgivning?

Få nogle af landets bedste eksperter til hjælp og rådgivning i jeres virksomhed.

Alle virksomheder, der beskæftiger sig med transport af farligt gods ad vej, skal som udgangspunkt have udpeget og tilknyttet en sikkerhedsrådgiver til deres virksomhed.
Det gælder såvel de egentlige transportvirksomheder, som andre virksomheder der arbejder med forsendelse, klassificering, emballering, mærkning, på- og aflæsning af farligt gods og udfyldelse af transportdokumenter.

Såfremt I ønsker at få en rådgiver på timebasis eller ubegrænset, kan vi hjælpe jer med det.

En sikkerhedsrådgiver kan varetage følgende for virksomheden:

  • Føre tilsyn med, at reglerne for transport af farligt gods overholdes.
  • Rådgive virksomheden om transport af farligt gods.
  • Undersøge, hvad der er praksis, og om nødvendigt indføre procedurer for en lang række forhold af betydning for sikkerheden omkring vejtransport af farligt gods.
  • Sikre, at de af virksomhedens medarbejdere, der har opgaver vedrørende vejtransport af farligt gods, har den fornødne uddannelse.
  • Sikre, at uheld, hændelser og konstaterede overtrædelser i relation til vejtransport af farligt gods undersøges nærmere og følges op af forebyggende tiltag.
  • Indhente alle relevante oplysninger og udarbejde en rapport til din virksomhed, såfremt der sker hændelser elleruheld med tilknytning til virksomheden.
  • Udarbejde en årsrapport til ledelsen, der beskriver virksomhedens og rådgiverens aktiviteter i forbindelse med farligt gods i det forløbne år.

For yderligere information, kontakt os på: 70 222 337

<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>E:\Web\tachografservice.dk\wp-content\themes\onlineplus-site\page_subpage.php</b> on line <b>52</b><br />
h

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Vi kontakter dig senest 24 timer efter vi har modtaget din henvendelse.
Du kan også ringe direkte til os på: tlf.: 70 222 337

Modtag vores nyhedsbrev